Kwekkeboom.nl

Nieuwe websiteKwekkeboom Oven & Airfryer

Nieuwe website Kwekkeboom

Een goede website draait anno 2019 niet alleen om sterke beelden en vlotte teksten, maar óók om een 360° roterende bitterbal… Dat laat Kwekkeboom Oven & Airfryer zien op de spiksplinternieuwe website voor de presentatie van hun assortiment. Het eten van een snack is tegenwoordig ook een beleving en niet meer enkel een tussendoortje. Het is dan de kunst die beleving óók op de website naar voren te brengen. En met de creatieve onlinetechnieken van nu kan dat!

IN 360° GENIETEN VAN DEOLD AMSTERDAM BITTERBAL

Sterk belevingsgevoel

Kwekkeboom Oven & Airfryer stond voor de uitdaging om een website te maken die aansluit bij hun groeiende productenrange, maar vooral ook bij de consument. Dat betekent dat naast een passende uitstraling en pakkende content er ook een belevingsgevoel bij de bezoeker moet ontstaan. En hoe doe je dat dan met snacks? Dit is gedaan door producten in interactieve en bewegende vorm op te nemen. Neem de 360° draaiende bitterbal. De bezoeker krijgt hiermee een realistisch beeld van een echte bitterbal voorgeschoteld. Hij is van alle kanten te bestuderen en je zou hem voor je gevoel zo van je scherm kunnen plukken.

Bezoekers activeren

Een goede beleving op de website moet natuurlijk uitpakken in meer traffic én aankoop van producten. In het geval van ovensnacks kunnen daar meerdere kenmerken bij helpen. Kwekkeboom Oven & Airfryer kiest voor blikvangers als ragout die constant wordt geroerd en kaas die blijft smelten. Door specifiek op deze inhoud van de bitterbal, croquet of kaassnack te focussen, wordt de bezoeker nieuwsgierig: hoe smaakt het en zeker in combinatie met een warme krokante korst? Zo krijg iedereen echt direct trek en zin in de heerlijke snacks en borrelhapjes!

Kwekkeboom Oven & Airfryer is apetrots op de schitterende nieuwe site. Hij is gewoon om op te eten!

Merkwaarde tonen

Het enthousiasmeren van bezoekers op je bedrijfswebsite is één ding. Daarnaast moet er aandacht zijn voor de producten en het bedrijf zelf. De uitstraling dient conform de bedrijfspositionering en -waardes te zijn. De functionaliteit moet ook aansluiten bij het onlinebeleid en de activatiestrategie van een bedrijf. Deze is bij Kwekkeboom Oven & Airfryer sinds de voorgaande website uit 2014 flink gewijzigd. Een frisse website was daarom noodzakelijk om aan te sluiten bij de nieuwe weg die het bedrijf inslaat met het sterk uitbreidende assortiment. Een website met een premium look en feel is nu nodig. Daarom is een stijlvolle, stoere en verrassende site – dat één lijn wet te trekken met de recente productverpakkingen en andere commerciële uitingen – het resultaat

 

 

De lekkerste Old Amsterdam
en Kwekkeboom ragout.

Creativiteit doorslaggevend

Zo’n website heb je niet zomaar. Zowel aan de achter- als de voorzijde van de site moet alles om. Daar gaan vele beslissingen aan vooraf: welk CMS-systeem, welk format, welke bouwer? Partner Digital Wizards neemt hierin het voortouw. Na onder meer web analytics-metingen, SEO-bepalingen en CMS-requirements gaat de voorkeur uit naar een WordPress-site. Digital Wizards brengt het grote aanbod van potentiële websitebouwers via een top tien terug naar drie kandidaten. In dit geval staan de beste stuurlui echt aan wal, want uiteindelijk weet WordPress-specialist Stuurlui te overtuigen. De creativiteit van Stuurlui gecombineerd met een projectmatige werkwijze past namelijk het beste bij Kwekkebooms bijzondere wensen en hoge eisen.

BLIJF OP DE HOOGTE VANALLE NIEUWSTE BORRELIDEEËN